Често задавани въпроси:
1. Имате ли налична таблица с размери и как да определя кой размер е подходящ за мен?
Уважаеми клиенти, Mes.bg ви предлага голямо разнообразие на обувни изделия, произведени от различни български и немски фирми. Това прави невъзможно създаването на единна таблица с размери. В края на описанието, след снимките, на всеки продукт ще намерите стандартна таблица с размери. Щом вие направите своята заявка, наш представител ще се свърже с вас. Ако пожелаете ще измерим дължината и широчината на конкретно избрани от вас номера на обувки и вие ще прецените точно кой номер да закупите. В краен случай, ако обувките не ви станат, ние бихме могли да ви предложим замяна с друг номер или друг избран от вас модел.
2. С кой куриер изпращате?
Всички поръчки направени на Mes.bg се изпращат с куриерска фирма Speedy. Имате възможност да изберете доставка до офис на куриерите или до избран от Вас адрес.
Повече може да видите в графа Доставка и плащане
3. Какъв е срокът на доставка?
Поръчки направени до 16,00ч в делничен ден се изпращат същият ден и пристигат на следващият работен ден за офис на Спиди или от 1 до 5 работни дни в зависимост от графика, за съответното населено място, ако поръчката е до Ваш адрес.
Поръчки направени събота и неделя или в празнични дни се изпращат в първият работен за куриерите ден.
За повече информация посетете Доставка и плащане
4. Как мога да платя?
Плащането на закупена стока става на куриера, независимо в офис на куриерската фирма или при доставка до избран от Вас адрес. Може да заплатите в брой или с карта, като издадената бележка от куриера е касовата бележка за съответната покупка.
5. Кога мога да използвам код за отстъпка, който съм получил/а от сайта при предишна поръчка?
Кодовете за отстъпка изпратени от сайта важат за продукти, които не са в намаление. На сайта не се комбинират намаления.
Ако сте поръчали продукт, който е намален на сайта, но имате код за друга отстъпка, може да се свържете с нас и към продукта ще се приложи отстъпката, която Вие изберете.
6. Какви са правата ми, ако обувките проявят дефект?
Вие имате същите права, които имат и клиентите във всички нормални магазини. Ако закупените от вас обувки проявят дефект, ще ни ги изпратите и ние ще се погрижим да стигнат до фирмата производител , която ще ги ремонтира или замени в зависимост от проблема. Единственото задължително нещо е да се свържете с нас, за да можем да задействаме процедурата.
7. Кои са обстоятелствата, при които бих могъл да претендирам за възстановяване на сумата и как става това?
При рекламация, ако не можем с друг продукт на удовлетворим вашите потребности, възстановяваме заплатената сума. Процедурата се извършва в 30 дневен срок по банков път.
8. Кой носи отговорност, ако получените от мен обувки нямат търговски вид?
В случай ,че получите видимо повредена стока - счупена катарама, скъсан ластик , ако обувките са мокри, трябва да се свържете с нас. Ние ще се погрижим да получите желаните от вас обувки във вида, който трябва да бъдат.
9. Как мога да разбера, кога поръчката ще ми бъде доставена?
Чрез нашият консултант. Той ще Ви даде товарителница, за да може да проследите доставката.
10. Ако съм направил поръчка и желая да ми бъде доставен и друг артикул мога ли да ги поръчам едновременно?
Ако вече сте завършили заявката си и в рамките на същия ден сте избрали и друг артикул, стига да е преди 16 часа, ние ще ви ги изпратим в една пратка и ако това е необходимо и с една такса за доставка. Ако втория продукт покрива сумата за безплатна такава, ще ви ги изпратим без да плащате куриерските услуги.
11. Получавам ли гаранция за обувките?
Както е по закон - гаранцията на обувните изделия е 1 месец . За продуктите на Немските производители получавате 2 месеца гаранция.